torstai 27. tammikuuta 2011

Moi, mä oon Timo

Olen pitkään halunnut tildailla ja nyt vihdoin tildailin. Saanko esitellä kummityttöni synttärilahjan:



Minä olen hiiri, minut on tehty Pentikin tarjouslaarista löydetyistä kankaista. Minä olin tekijäni ensimmäinen tildailu, joten minua on parsittu monesta saumasta. Kaavat otettiin tildan tapaan kirjasta ja ensi kerralla tekijä ehkä lukee myös ohjeet niin pääsee helpommalla. Olen kuitenkin aika onnellinen, omasta mielestäni minusta tuli melko söpö.


Minun käteni ovat kiinni napeilla, joten niitä voi liikuttaa. Siis lahjan saaja saa liikuttaa, sitten kun on kasvanut vähän isommaksi. Tulen saamaan joka vuosi yhden kaverin lisää. Olemme vintagea sitten joskus ;)


Kalastaja antoi minulle pienen kiristämisen jälkeen nimen. Se on Timo! Koska tekijällä on saman niminen opiskelukaveri, pyydettiin minulle antaa toinenkin nimi, se olisi ollut Simo. Koska eräs Simo oli tekijääni pitkään tosi ihastunut, ei sekään innostanut. Kolmas yritys oli Pepe (myös opiskelukaveri). Tämän jälkeen tekijäni alkoi kovasti epäillä mitä menneisyyden kyttäystä kalastaja on harrastanut ja totesi, että annetaan olla. Minun nimeni on siis Timo. Harmi että tekijäni unohti kertoa nimeni uudelle omistajalleni, mutta ehkä sen vielä ehtii... :)

Aikamoista nypräämistä minulle, mutta silti niin ihanaa. Lopetin puutyökurssin, totesin että kyllä nämä kankaat ja langat motivoi enemmän. :)

1 kommentti:

nuppijaneula kirjoitti...

Ihana hiirulainen!! Mä olen ihan koukussa pehmoeläinten ompelemiseen (ja meikkipussien ja sydämien:))

T: Tanja